Rychlé doručení
Příjemná, milá a ochotná komunikace majitelů
Snaha poradit a doporučit nejlepší hračku dle preferencí
Fanoušci sportu potřebují občas protáhnout nejen svaly, ale i mozkové závity. Při hraní AZ Kvízu, který je zaměřen na sport a přírodu, se jim to zajisté podaří. Čeká je spousta záludných otázek po vzoru známé televizní soutěže a také test strategických schopností při propojování všech tří stran hrací plochy.
Cílem této hry je pomocí správných odpovědí na soutěžní otázky propojit tři strany herního plánu žetony své barvy.
PRŮBĚH HRY
Před hrou si každý hráč určí symbol (např. hvězdičku, iniciály apod.), který bude v průběhu hry používat k zaznamenávání svých úspěchů do tabulky s herním plánem. Karty s otázkami se zamíchají a položí v balíčku mezi hráče. Hráči si předem zvolí, s jakou barvou otázek budou začínat hru (modré nebo žluté), karty pak položí na stůl touto barvou dolů. Hru začíná starší hráč, který nejprve vybere první pole, o něž se bude hrát. Toto pole se před tahem označí neutrálním symbolem. Poté hráč zvolí číslo od 1 do 5. Spoluhráč vezme vrchní kartu z balíčku, řekne počáteční písmena odpovědi a přečte celou otázku uvedenou pod vybraným číslem.
Po přečtení otázky nastanou tyto situace:
Hráč odpoví špatně nebo odmítne odpovídat. Soupeř má možnost ihned hrát o vybrané pole. Zvolí číslo od 1 do 5 a soupeř mu přečte otázku z nové karty. Pokud odpoví správně, označí pole svým symbolem.
Hráč odpoví špatně nebo odmítne odpovídat a ani soupeř nemá zájem o vybrané pole. Pole zůstane označené neutrálním symbolem a může se o něj hrát později.
Správnou odpověď najdete pod příslušným číslem v barevném proužku na spodním okraji karty.
Použitá karta se poté umístí dospod balíčku. Hráči se ve hře pravidelně střídají, po zakreslení symbolu je na řadě protihráč. Svůj tah vždy začíná označením vybraného pole neutrálním symbolem. Pokud hráč vybere pole, které již je označené neutrálním symbo- lem, dochází k souboji. Oba hráči hodí postupně kostkou. Políčko získává hráč, který hodil vyšší číslo. V případě shody se hody opakují tak dlouho, dokud některý z hráčů nehodí vyšší číslo.
KONEC HRY
Vítězem se stává hráč, kterému se podaří svými symboly propojit všechny tři strany hracího pole.
Hra je určena pro 2. Oficiálně je hra určená od 13 let. Délka hry je stanovena cca 30 minut.
Co děti naučíme | Přírodověda |
---|---|
Délka hry v min | 30 |
Počet dílků puzzlí | 21 |
Počet hráčů od | 2 |
Rozměr v mm | 113 x 181 x 36 |
Typ hračky | Deskovka |
V čem děti rozvíjíme | Logika, Postřeh |
Pro jaký věk | Od 12 let |
Záruka | 2 |
zákazníků doporučuje náš obchod.